• Maraton Północ Południe

      Maraton Północ Południe to ostatnia impreza ultra w tym roku, w jakiej postanowiłem wziąć udział. Widać ciągle było mi mało po MRDP Góry. Start na Helu, meta w Bukowinie Tatrzańskiej w schronisku Głodówka. Do pokonania 946 km w poziomie i 8000 m w pionie, w limicie czasu 72 godziny. Mój plan? Przejechać całość w ok 50 - 55 godzin. Jednak po raz kolejny przekonałem się, że planować to sobie można... Maciej Paterak CZYTAJ
  • OMG! "On już tu jest ...

    i tańczy dla mnieee" - że tak sobie zanucę. W zeszłym roku informowałem Was radośnie o pierwszym fullu rodzimej marki Octane One. Projekt już na tym wczesnym etapie, wzbudził duże zainteresowanie. Po roku niemal ścieżkowy twentyniner OMG trafił właśnie do sklepu. Jak wygląda finalnie - przyjrzyjmy się! Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Maraton Rowerowy Dookoła Polski Góry

      MRDP druga odsłona - w zeszłym roku rozpocząłem starty w cyklu 4xMRDP, co opisywałem w relacji 4xMRDP czyli życiowe wyzwanie, pokonując część pierwszą - zachodnią. Tym razem zmierzyłem się z dużo trudniejszą trasą, czyli samymi górami. Dystans 1148 km w poziomie i aż 15 tys. metrów w pionie! Wszystko to w limicie 120 godzin. Jednak chcąc mieć już teraz kwalifikacje do pełnej pętli Maratonu Rowerowego Dookoła Polski, czyli 3130 km w 10 dni, musiałem uwinąć się w max 96 godzinach i o to zamierzałem powalczyć. Maciej Paterak CZYTAJ
  • Testujemy kask Giant Pursuit

    Dość charakterystyczny Pursuit w pomarańczowych barwach, można było w tym roku oglądać na głowach kolarzy CCC. Jak się sprawdzi na głowie skrajnego amatora? Test w toku ... Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • GIANT 2020 w telegraficznym skrócie....

    Giant to ciekawy przypadek marki, którą w Polsce wiele osób otwarcie krytykuje (nie wiedzieć czemu), po czym po cichu cmoka, gdy stoi obok kolejnej nowości. Bo co by nie mówić, Giant to tajwański gigant wśród producentów rowerów, od którego inni mogą się tylko uczyć. Bartosz Bidas i Michał Śmieszek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

http://www.test.rowery650b.eu/images/stories/news/Rowery/KrossLevelRna2014/levelRp_final_s.jpg

Zgodnie z najlepszymi wzorcami producent z Przasnysza podgrzewa atmosferę przed premierami na nowy sezon. Oto jak przedstawia się plan inwazji na najświeższy kawałek rowerowego tortu podpisany: 27,5”.

Artur Drzymkowski

 

 "Kross sukcesywnie poszerza swoją ofertę i w sezonie 2014 z impetem wchodzi w segment rowerów MTB na kołach 27,5”. Oferta hartdtaili wzbogaci się między innymi o serię modeli – Level R. "

levelRp final s

"Nowa seria jest zwieńczeniem pracy inżynierów i działu R&D Kross nad stworzeniem rozbudowanej i kompletnej grupy rowerów górskich. Na każdym etapie projektowania dział R&D wspomagany był przez zawodników z Kross Racing Team, którzy przekazywali uwagi na temat modeli prototypowych, testowanych przez nich w terenie. To właśnie dzięki ich zaangażowaniu i sugestiom nowe rowery mają wyjątkowe właściwości jezdne. Linia „R” składać się będzie z siedmiu modeli: czterech aluminiowych (Aluminium Lite, Aluminium UltraLite) oraz trzech opartych na konstrukcji węglowej (Carbon SL)."

krossLevelRp s

„Najwyższy model serii „R” zostanie wyposażony w komponenty nowych dostawców: kompletną grupę SRAM XX z napędem 2x10 oraz karbonowe koła DT Swiss 1250 Spline. Uzupełnieniem specyfikacji będzie widelec Rock Shox SID XX oraz komponenty Easton EC90.”

level r10 s

Niższe w kolekcji modele Level R10 i Level R9, będą konstrukcjami dla „osób poszukujących budżetowych rozwiązań”, ale wymagających ramy z włókiem węglowych. Napęd skomponowany będzie z częśći Shimano (SLX/XT i Deore/SLX). Za hamowanie odpowiadać będą Elixiry 5 i 3 marki Avid.

level r10 s

Najwyższy z modeli opartych na ramach aluminiowych – Level R8, wyposażony będzie podobnie jak szczytowy R+ w 20 biegowy napęd SRAM (X7/X9). Rama natomiast zbudowana będzie z hydromorfowanych, rur nowego stopu aluminium Ultra Lite, który jest lżejszy i bardziej odporny od dotychczas stosowanych SuperLite i Lite.

„Wszystkie karbonowe ramy oraz ta, wykonana z nowego stopu aluminium, zostały wyposażone w szereg rozwiązań, które podnoszą trwałość konstrukcji, zmniejszają jej wagę oraz pozytywnie wpływają, na jakość prowadzenia roweru. Bezpośrednie mocowanie przedniej przerzutki - Direct Mount, rozszerzająca się rura podsiodłowa, mocowanie hamulca Post Mount, poszerzana główka ramy – T-Head Tube oraz wewnętrzne prowadzenie pancerzy napędu, to tylko niektóre z rozwiązań wykorzystanych w topowych modelach na kołach 27,5”.”

level R4 s

„Pozostałe rowery oparte na aluminiowej konstrukcji – Level R6, R4 i R3 - to propozycje dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z rowerami górskimi. Sportowa geometria ram wykonanych z Performence Aluminium połączona z przerzutkami Shimano, widelcem Suntour i komponentami Kross Sport tworzy idealny zestaw dla osób poszukujących kompromisu pomiędzy wysoką jakością, a niewygórowaną ceną.”

Hardtaile Level R nie są ostatnią nowością na 2014. Już w trakcie jego trwania na ścieżki wyjadą fule na kołach 27,5”.

DSC 1215

Kross zapewnia, że ceny nowej linii Level R będą znane jeszcze w sierpniu. A już we wrześniu będzie je można kupić! O tych dwóch faktach będziemy chcieli, Was Drodzy Czytelnicy, niebawem poinformować :)

I jeszcze rzut oka na geometrię:

GeometryR9R10Rp

GeometryR8

GeometryR3R4R6

Nieuzbrojonym okiem widać, że w dziale projektowym siedzą ludzie myślący, że być może oddelegowany zespół mrówek czyta fora internetowe, gdzie ludzie wypowiadają się na temat istniejących konstrukcji i punktują najczęściej pojawiające się błędy. "Sumą wszystkich strachów" ma być szczęście i zadowolenie klienta, Tak jak w przypadku szerokiej oferty 29erów tak i tu widać wyraźne różnice między linią Sport, Race i Race Pro. Krótko mówiąc, każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jak będzie w rzeczywistości? Już niedługo się przekonamy...

Źródło : kross.pl

 

Tagi Kross Level R 27.5, koła 650B, rowery Kross, nowa kolekcja Kross, rowery MTB, jaki rower wybrać Level R, ramy karbonowe