• Maraton Północ Południe

      Maraton Północ Południe to ostatnia impreza ultra w tym roku, w jakiej postanowiłem wziąć udział. Widać ciągle było mi mało po MRDP Góry. Start na Helu, meta w Bukowinie Tatrzańskiej w schronisku Głodówka. Do pokonania 946 km w poziomie i 8000 m w pionie, w limicie czasu 72 godziny. Mój plan? Przejechać całość w ok 50 - 55 godzin. Jednak po raz kolejny przekonałem się, że planować to sobie można... Maciej Paterak CZYTAJ
  • OMG! "On już tu jest ...

    i tańczy dla mnieee" - że tak sobie zanucę. W zeszłym roku informowałem Was radośnie o pierwszym fullu rodzimej marki Octane One. Projekt już na tym wczesnym etapie, wzbudził duże zainteresowanie. Po roku niemal ścieżkowy twentyniner OMG trafił właśnie do sklepu. Jak wygląda finalnie - przyjrzyjmy się! Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Maraton Rowerowy Dookoła Polski Góry

      MRDP druga odsłona - w zeszłym roku rozpocząłem starty w cyklu 4xMRDP, co opisywałem w relacji 4xMRDP czyli życiowe wyzwanie, pokonując część pierwszą - zachodnią. Tym razem zmierzyłem się z dużo trudniejszą trasą, czyli samymi górami. Dystans 1148 km w poziomie i aż 15 tys. metrów w pionie! Wszystko to w limicie 120 godzin. Jednak chcąc mieć już teraz kwalifikacje do pełnej pętli Maratonu Rowerowego Dookoła Polski, czyli 3130 km w 10 dni, musiałem uwinąć się w max 96 godzinach i o to zamierzałem powalczyć. Maciej Paterak CZYTAJ
  • Testujemy kask Giant Pursuit

    Dość charakterystyczny Pursuit w pomarańczowych barwach, można było w tym roku oglądać na głowach kolarzy CCC. Jak się sprawdzi na głowie skrajnego amatora? Test w toku ... Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • GIANT 2020 w telegraficznym skrócie....

    Giant to ciekawy przypadek marki, którą w Polsce wiele osób otwarcie krytykuje (nie wiedzieć czemu), po czym po cichu cmoka, gdy stoi obok kolejnej nowości. Bo co by nie mówić, Giant to tajwański gigant wśród producentów rowerów, od którego inni mogą się tylko uczyć. Bartosz Bidas i Michał Śmieszek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Kreidler rama Straight Alu

Model Kreidler Straight znamy z wersji karbonowej, w 2016 roku przyszedł czas na aluminium. Bezkompromisowy, lekki i sztywny – taki właśnie ma być nowy Kreidler Straight Alu, czyli górski rower enduro (all mountain) z pełnym zawieszeniem (full suspension) o skoku 150 mm.

W nowej propozycji na rok 2016 projektanci i inżynierowie Kreidlera postawili sobie za cel optymalne połączenie efektywności, bezpieczeństwa i komfortu. 

Kreidler rowery Straight Alu rower27.5 enduro opis

Kreidler Straight Alu trafi na rynek w trzech wersjach (Alu 2.0, Alu 1.0 i Alu), różniących się między sobą głównie wykorzystanym osprzętem.

Nowa seria Straight Alu to efekt ciężkiej pracy inżynieryjnej i zebranych przez lata doświadczeń. Poszczególne komponenty dobrane zostały tak, aby w całościowym ujęciu rower był sprzętem jak najbardziej wydajnym, nie zapominając przy tym jednak o ważnych przecież kwestiach wygody i bezpieczeństwa. Dopełnieniem jest estetyczny design, który sprawia, że Straight Alu prezentuje bardzo wysoki poziom także pod względem wizualnym – mówi menedżer ds. sprzedaży i produktów w Kreidler Polska, Ireneusz Miśkowiec.

Kreidler Straight Alu cena 650b nowy model3

W rowerach z nowej serii wykorzystano ramy wykonane z hydroformowanego aluminium (stop 7005), zapewniające – jak przekonuje Kreidler – optymalne połączenie niskiej wagi oraz sztywności. Producent wykorzystał sprawdzony, czterozawiasowy system zawieszenia (z tzw. ogniwem Horsta), który ma odpowiednio ograniczać negatywny wpływ hamowania.

Kreidler zawieszenie enduro Straight Alu

Kolejnym ciekawym rozwiązaniem, na które zdecydowali się konstruktorzy Kreidlera, są zdalnie sterowane sztyce hydrauliczne – zastosowanie KS eTEN Remote zapewni możliwość szybkiego dostosowania do danego rodzaju terenu, zachowania ergonomii pozycji siedzącej oraz efektywnego przeniesienia mocy.

nowy rower Kreidler Straight Alu 27.5 geometria2

W najwyższej wersji – Alu 2.0 – niemiecki producent postawił na komponenty, które mogą być interesującą propozycją dla miłośników jazdy wyczynowej. Z jednej strony to najnowsza wersja wydajnego osprzętu Shimano XT (z napędem 1×11), a z drugiej – m.in. hamulce hydrauliczne Magura MT7, innowacyjny widelec Magura TS7 eLECT (150 mm) z elektroniczną kontrolą amortyzacji oraz tylny amortyzator Magura TS RC (215×63 mm). Waga roweru 14.4 kg. W wersji Alu 1.0 zobaczymy min. identyczne zawieszenie firmy Magura, napęd SHIMANO XT z napędem 2x10, mechanizm korbowy Race Face Crank Turbine, hamulce Magura MT5, koła Crank Brothers Cobalt, sztyce Kind Shock E-TEN oraz opony Schwalbe Hans Dampf. W takiej konfiguracji sprzętowej rower ma ważyć 14.6 kg.

 

 

Tagi Kreidler rowery Straight Alu, Kreidler, rowery Kreidler Straight budowa, Kreidler rowery opinia, Kreidler rowery enduro, Straight Alu budowa, cena roweru