• Maraton Północ Południe

      Maraton Północ Południe to ostatnia impreza ultra w tym roku, w jakiej postanowiłem wziąć udział. Widać ciągle było mi mało po MRDP Góry. Start na Helu, meta w Bukowinie Tatrzańskiej w schronisku Głodówka. Do pokonania 946 km w poziomie i 8000 m w pionie, w limicie czasu 72 godziny. Mój plan? Przejechać całość w ok 50 - 55 godzin. Jednak po raz kolejny przekonałem się, że planować to sobie można... Maciej Paterak CZYTAJ
  • OMG! "On już tu jest ...

    i tańczy dla mnieee" - że tak sobie zanucę. W zeszłym roku informowałem Was radośnie o pierwszym fullu rodzimej marki Octane One. Projekt już na tym wczesnym etapie, wzbudził duże zainteresowanie. Po roku niemal ścieżkowy twentyniner OMG trafił właśnie do sklepu. Jak wygląda finalnie - przyjrzyjmy się! Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Maraton Rowerowy Dookoła Polski Góry

      MRDP druga odsłona - w zeszłym roku rozpocząłem starty w cyklu 4xMRDP, co opisywałem w relacji 4xMRDP czyli życiowe wyzwanie, pokonując część pierwszą - zachodnią. Tym razem zmierzyłem się z dużo trudniejszą trasą, czyli samymi górami. Dystans 1148 km w poziomie i aż 15 tys. metrów w pionie! Wszystko to w limicie 120 godzin. Jednak chcąc mieć już teraz kwalifikacje do pełnej pętli Maratonu Rowerowego Dookoła Polski, czyli 3130 km w 10 dni, musiałem uwinąć się w max 96 godzinach i o to zamierzałem powalczyć. Maciej Paterak CZYTAJ
  • Testujemy kask Giant Pursuit

    Dość charakterystyczny Pursuit w pomarańczowych barwach, można było w tym roku oglądać na głowach kolarzy CCC. Jak się sprawdzi na głowie skrajnego amatora? Test w toku ... Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • GIANT 2020 w telegraficznym skrócie....

    Giant to ciekawy przypadek marki, którą w Polsce wiele osób otwarcie krytykuje (nie wiedzieć czemu), po czym po cichu cmoka, gdy stoi obok kolejnej nowości. Bo co by nie mówić, Giant to tajwański gigant wśród producentów rowerów, od którego inni mogą się tylko uczyć. Bartosz Bidas i Michał Śmieszek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

pine monuntain marin rower nowy 27 plus model1

Marin to firma zza wielkiej wody, która produkuje rowery od 1986 roku. Jak łatwo więc obliczyć obchodzi ona obecnie 30 rocznicę powstania. Aby ten fakt uczcić firma Marin wypuściła na rynek Pine Mountain - średniokołowego sztywniaka hulającego na kołach w rozmiarze 27+.

Pine Mountain wcale nie jest nowym modelem, ponieważ swoją premierę miał już w 1991 roku, kiedy to toczył się po bezdrożach na kołach 26 calowych, potem na fali rosnącej popularności twentyninerów obdarzono go kołami 29er. Teraz ta amerykańska manufaktura postanowiła zainwestować w rozwijającą się platformę 27.5/650b. Tak więc prędzej czy później należało się spodziewać że firma wskrzesi tego klasyka w tej właśnie kategorii.  Pine Mountain zbudowano z myślą o zwolennikach agresywnej jazdy po górskich szlakach. To co przykuwa uwagę w tej konstrukcji to stalowa rama pełna prostoty i elegancji. Klasyczny design który cieszy oko i pozwala wyróżnić się na tle aluminiowych i karbonowych efekciarskich ram. Pine Mountain wydano w dwu wersjach różniących się komponentami jak i zastosowaniem rożnych rodzai szlachetnej stali w budowie ramy.
Pine Mountain 1

pine monuntain marin rower nowy 27 plus model1

marine rower 27 pine mountain 1
Model ten oparto na ramie z podwójnie cieniowanych rurek CrMo, oraz sztywnym widelcu z tej samej stali. Rama ma stożkową główkę oraz obsługuje mocowanie tylnego koła 148x12mm, a miejsca w niej tyle że śmiało pomieści laczka w rozmiarze 2.9”. Układ napędowy to standard 1x10 obsługiwany przez przerzutkę Sram X7 oraz kasetę Sunrace 10-Speed 11-42T. Rower toczy się na kołach Maddux DD40 27.5+ obutych w gumy Schwalbe Nobby Nic, 27.5x2.9” a zatrzymują go hamulce Shimano BR-M445. Cena £750.

GEOMETRIA ROWERU

geometria roweru marin pine mountain

 

 


Pine Mountain 2

 

marin pine mountain 2 rower kola 27 5

pine marine 27 5 rower 650b opis opinie
Ten model zbudowano z najwyższej jakości stali rur Columbus i obdarzono amortyzatorem Fox Float 34 27.5+ oraz opuszczaną sztycą KS LEV Integra. Za napęd odpowiadają komponenty Shimano Deore XT 1x11-Speed. Koła zbudowano z obręczy WTB Scraper o szer. wew 45mm, piastach Formula a całość toczy sie na gumach WTB Trail Blazer 27.5x2.8". Hamowanie powierzono spowalniaczom Shimano SLX. Cena £2200.

 

Tadeusz Pietrzak

 

 

Tagi: Marin rower 27+, rower Pine Mountain, rowery 27+, rowery Marin, rower 27.5+