• Znany lekarz - Dr Northtec de Cayon - test 29 calowca

    "Przychodzi baba do lekarza z kierownicą w plecach. - Kto Panią tu skierował? pyta lekarz". Suchaaaar...prawda? Gorzej....kurna. Lekarze to konowały. Trafiłem w lato do jednego takiego "internisty" Dr Northteca De Cayon, ponoć z 29 letnim stażem. Ten specjalista miał mnie skutecznie wyleczyć z cyklozy.....Konował! Michał Śmieszek CZYTAJ
  • Moja Pierwsza Śnieżka ...

    Oczywiście nie chodzi tu o Królewnę Śnieżkę (to nie ten portal … ;) czy też antyczne wspomnienia z dzieciństwa i zabawy na śniegu. Chodzi oczywiście o Uphill Race Śnieżka 2019. Jak było, opowieść snuję poniżej … Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Test kasków Giant Rail SX i Roost Mips

    Bezpieczeństwo i kaski to temat rzeka. Chyba nikt nie ma już wątpliwości, że warto je stosować i że podnoszą one nasze bezpieczeństwo, zwłaszcza podczas jazdy w górach. Dokonując wyboru, na pewno nie warto nadmiernie oszczędzać i lepiej kupić sprawdzony markowy produkt. Dlaczego? Choćby dlatego, żeby faktycznie ochronił naszą głowę. Niewątpliwie do takich pewniaków należy Giant. Maciej Paterak CZYTAJ
  • Maraton Północ Południe

      Maraton Północ Południe to ostatnia impreza ultra w tym roku, w jakiej postanowiłem wziąć udział. Widać ciągle było mi mało po MRDP Góry. Start na Helu, meta w Bukowinie Tatrzańskiej w schronisku Głodówka. Do pokonania 946 km w poziomie i 8000 m w pionie, w limicie czasu 72 godziny. Mój plan? Przejechać całość w ok 50 - 55 godzin. Jednak po raz kolejny przekonałem się, że planować to sobie można... Maciej Paterak CZYTAJ
  • OMG! "On już tu jest ...

    i tańczy dla mnieee" - że tak sobie zanucę. W zeszłym roku informowałem Was radośnie o pierwszym fullu rodzimej marki Octane One. Projekt już na tym wczesnym etapie, wzbudził duże zainteresowanie. Po roku niemal ścieżkowy twentyniner OMG trafił właśnie do sklepu. Jak wygląda finalnie - przyjrzyjmy się! Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Maraton Rowerowy Dookoła Polski Góry

      MRDP druga odsłona - w zeszłym roku rozpocząłem starty w cyklu 4xMRDP, co opisywałem w relacji 4xMRDP czyli życiowe wyzwanie, pokonując część pierwszą - zachodnią. Tym razem zmierzyłem się z dużo trudniejszą trasą, czyli samymi górami. Dystans 1148 km w poziomie i aż 15 tys. metrów w pionie! Wszystko to w limicie 120 godzin. Jednak chcąc mieć już teraz kwalifikacje do pełnej pętli Maratonu Rowerowego Dookoła Polski, czyli 3130 km w 10 dni, musiałem uwinąć się w max 96 godzinach i o to zamierzałem powalczyć. Maciej Paterak CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

WTB Bridger 27 TCS Enduro opona

Wilderness Trail Bikes jest niewątpliwie firmą, która głęboko wierzy w rozwój nowego standardu 27.5+. Nie tak dawno informowaliśmy o wypuszczeniu przez WTB nowej opony i obręczy w tym właśnie segmencie, a teraz firma zapowiada premierę kolejnej ultra szerokiej gumy.

Kolejne tłuste ogumienie, które ujrzy światło dzienne nosi nazwę Bridger. Nowa opona ma 3,0" cale szerokości, a jej przeznaczeniem są agresywne szlaki enduro. Bieżnik przypomina kombinację znanych już wzorów. Znajdziemy tu układ oraz kształt klocków zaczerpnięty z opon Trailblazer i Nine Line. Bieżnik ma kierunkowy układ, a klocki są gęsto ułożone, co sugerowałoby że Bridger gustuje raczej w pokonywaniu suchych i ubitych ścieżek. 

WTB Bridger 27.5+

wtb opona nowa 27 plus opis

W procesie produkcyjnym wykorzystano "firmową" dwuskładnikową mieszankę Dual DNA, która cechuje się wysoką przyczepnością i dobrą odpornością na zużycie. Bridger będzie dostępna w dwóch wersjach: TCS Tough zbudowanej w oparciu o mieszankę Gravity DNA zapewniającej większą przyczepność oraz TCS Light której domeną jest szybkość i trakcja. TCS Tough waży 1510 gram i kosztuje 78 dolarów, a "szybszy" brat bliźniak TCS Light waży 1235 gram i zapłacimy za niego 68 dolarów. Oczywiście wszystkie wersje są "tubeless-ready".  Bridger dostępny będzie w sprzedaży od sierpnia 2015 roku. Warto na koniec dodać jeszcze jedną informację odnośnie nowości w kolekcji WTB. Oprócz nowej opony na zbliżających się targach Taipei International Cycle, firma WTB zaprezentuje nową linię obręczy zbudowanych z włókna węglowego o wewnętrznych szerokościach 29mm, 35mm i 45mm.

nowa obrecz wtb 27plus szeroka

 

Tadeusz Pietrzak

 

 

Tagi opona 27.5+WTB Bridger 27.5+, opony 27 plus