• Test Giant Stance E+ 2 Power

    Jeździć na e-bike, czy nie jeździć ... Rzucamy pytanie niczym szekspirowski Hamlet, trzymając kierownicę Stance E+ (zamiast czaszki), wpatrując się w metalicznie krwistą czerwień, przykurzonej srebrno-górskim kurzem, ramy Jego. Odpowiadamy zdecydowanym dwugłosem: Tak - JEŹDZIĆ! Bartosz Bidas, Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Turkusowy błysk w oku - Northtec Sowelo 29 okiem młodej damy dosiadany

    Wiecie jak przyciągnąć uwagę młodej damy jednocześnie odciągając ją od telefonu? Metoda jest karkołomna, ale u mnie zadziałała. Na początku wakacji padło hasło "Córcia, będziesz testować rower...." Michał Śmieszek i Gabriela Śmieszek CZYTAJ
  • Test roweru Giant Trance 29er 1

    Z bogatej kolekcji Giant'a pod moje władanie trafił przedstawiciel czołówki ścieżkowców Trance 29er 1. Jak się sprawował oraz czy i jakich dostarczył mi doznań i emocji czytajcie poniżej. Mateusz Szurek CZYTAJ
  • Ultramaratony - Kalendarium 2020

    [2020-01-20] MRDP Wschód "rozegrany" zostanie w końcówce września. Dziś wystartowały zapisy na Tour de Silesia. Team29er CZYTAJ
  • Top 10 Dziesięciolecia Team29er.pl

    Dość niespodziewanie, pewnego listopadowego tegorocznego dnia, minęło 10 lat od ukazania się pierwszego tekstu na naszym portalu. Z tejże okazji przygotowaliśmy zestawienie artykułów, które cieszyły największą popularnością wśród Was Drodzy Czytelnicy. Team29er CZYTAJ
  • Test siodełka Giant Contact SL + akcesoria

    Siodełko rowerowe, jak większość zapewne to doświadczyła, jest chyba najbardziej „newralgicznym" elementem roweru, wyjątkowo zindywidualizowanym w doborze i odczuciach dyskomfortu. Giant nie jest siodełkowym liderem rynku, produkuje je głównie na potrzeby swoich rowerów oraz dodatkowo oferuje, jako wyposażenie. Mnie zainteresowały siodełka z serii Contact SL, a poniżej przeczytacie to, co odczuły moje cztery litery po wielomiesięcznym ich użytkowaniu. Ryszard Biniek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

look1

Look 987 ma być jednym z najlżejszych modeli 650B seryjnie produkowanych na świecie, tak przynajmniej twierdzi producent roweru firma Look Cycles.

Rama wykonana została z karbonu MONOBLOC UD FINISH łączonego w technologi Tube To Tube dzięki czemu uzyskano lekką i wytrzymałą konstrukcję. Model 987 posiada zintegrowaną sztycę LOOK E-Post, oraz mostek A-STEM. Wcześniej podobne rozwiązania firma Look wykorzystywała w konstrukcjach rowerów szosowych. W systemie A-STEM zastosowano koncepcję Direct Drive czyli optymalizację położenia kierownicy poprzez integrację odwracalnego mostka. SYSTEM DCSC „Dual Comfort and Stiffness Concept”. Zintegrowana sztyca E-Post R5 posiada możliwość regulacji położenia +/- 5 mm w stosunku do osi rury podsiodłowej. Profile rur są spłaszczone dzięki czemu zredukowano ilość przenoszonych drgań pionowych, a jednocześnie zachowano dużą sztywność boczną ramy, oraz podniesiono efektywność pedałowania. Ramę zabezpieczono przed uszkodzeniami za pomocą aluminiowych insertów znajdujących się na spodzie głównego trójkąta i przy dolnych widełkach w pobliżu suportu.  Całości dopełnia środek suportu w systemie Press Fit, bezpośrednie mocowanie przedniej przerzutki oraz stożkowa główka ramy. Rower dostępny będzie w rozmiarach XS i S, dla osób wyższych przewidziano wersję Look 989 na kołach 29er.  Ciężar ramy razem z mostkiem i sztycą ma nie przekraczać 1100g w rozmiarze S. Dostępność styczeń 2015r.

LOOK 987

look rama

Rower będziemy mogli kupić w konfiguracji z napędem Shimano XT, XTR i grupą SRAM XX1.

 Screen-Shot-2014-10-28-at-3.19.01-PM

Geometria roweru

Screen-Shot-2014-10-28-at-3.19.28-PM

 

 Tadeusz Pietrzak

Tagi rama karbonowa, rowery 27.5", rower 27.5" geometria roweru, hardtail, LOOK 987